Wednesday, October 10, 2012

Mohon Tinggalkan Link Blog


Assalamualaikum :)


Hari ini aku rasa bukan hari yang baik untuk aku dan ini semua gara-gara selipar aku apa pasal la kau licin sangat? Kalau tak tak adalah aku terjatuh sampai terhantuk kepala dekat tangga nasib baik tak hilang ingatan haha , sewel punya selipar. Actually sekarang ni musim hujan di Sabah so tak hairanlah kenapa selipar aku licin. Nasib baik sunyi time tu tak ada orang kalau tak.....MALU !!

Hal penting yang anda harus tahu terutamanya kepada para blogwalking yang datang bertandang ke blog aku tak kira la drop komen ke, just nak singgah kejap ke and so on la dan yang paling penting mereka-mereka yang datang dari Segmen : Jom Blogwalking by AdamAzralicious, sorry sangat-sangat aku memang tak sempat nak terjah blog korang balik dalam masa yang terdekat ini sebab aku dah semakin busy menyiapkan projek mini dan projek akhir aku, sekarang ni pun melambak assignment, kuiz dan test. Otak pun dah serabut sangat ni semster akhir aku so doakan aku tau hihi.

Senang cerita korang just tinggalkan jejak korang dekat ruangan komen entry ni insyAllah aku akan singgah then drop komen dekat blog tersayang korang tu jangan tinggalkan link dekat CBOX takut-takut aku terlepas pandang then terlepas nak blogwalking dekat blog korang.
OK? itu sahaja sekian.



with love~rrp.cik itah





14 comments:

  1. its ok lorh..kerja tuh penting..btw kalau tergelincir ke kan..cube buat2 macam menari..sure boleh cover malu kalau ade orang!hehe

    ReplyDelete
  2. takpe..utamakan yang mana2 yang penting dulu :)

    ReplyDelete
  3. Buatlah kerja Cik Itah tu dulu ya ^_^

    ReplyDelete
  4. All the best akak untuk final year..

    http://nurainishahroni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. sis datang follow sini dari blog mama..

    ReplyDelete
  6. lepas tolong jgn pakai selipar yg licin BAHAYA dan selamat bersegmen ;))

    ReplyDelete
  7. sibuk ke? xper take ur time. ada masa terjah ler..hehehe

    ReplyDelete
  8. It's okay. Buat benda yang penting dulu :) Wish you good luck ;)

    ReplyDelete
  9. Busy betul dia. Hehe. Blogwalking =)

    ReplyDelete
  10. siannye...kene tukar seliapr baru tu.=)

    ReplyDelete
  11. smoga semua urusan anda dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
  12. Do you still remember me?

    Thank you so much for visiting my blog during the blogwalking segment. Do visit again in the future to check out my latest poetry, recommendations and adventures!

    By the way, I have also added myself as one of your followers earlier! ;)


    Wilson Khor W.H. @ Seymour Nightweaver

    Blog: rippling-ripples.blogspot.com

    ReplyDelete