Friday, August 30, 2013

WORDLESS FRIDAY


Assalamualaikum :)

Ada ke wordless friday? Hah kalau tak ada biar aku adakan hee ^_^


wordless friday

InfoAmalan memotong kuku pada hari-hari baik iaitu pada isnin, khamis dan jumaat. Lepas dah potong tu disarankan tanamlah kuku tu. Semoga kita mendapat berkat dariNya.

P/S : Akupun kadang lupa step-step nak potong kuku ni. Potong kuku kaki dah betul dah caranya tapi kuku tangan aku salah step rupanya huhu. Jom kita ikut cara yang betul :)




with love~rrp.cik itah

18 comments:

  1. terima kasih kerana mengingatkan akak untuk memotong kuku..

    ReplyDelete
  2. ambil ketip kuku , trus potong kuku ikut panduan nih ... thanks

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah , masih ikut lagi cara ini :)

    ReplyDelete
  4. Kadang-kadang lupa, kadang-kadang ingat. Tq for the reminder...

    ReplyDelete
  5. he3..ada kot =) sbb awak dh bt..sy xpnh la pula tnam kuku..tp step ptong 2 selalu ikot =) phala ni sng je dpt kn..nice sharing

    ReplyDelete
  6. nice sharing.! :)
    eiqa pun pernah tgok gmbar nie tp lepas tu lupa pulakk, haishh eiqaa eiqaa -,-

    ReplyDelete
  7. selalunya ingat tapi kadang2 terskip jgak. adeh. hehe

    ReplyDelete
  8. ahaaa..ptutnya ada wordless friday kan..

    ReplyDelete
  9. Baru tahu. Sebelum nie Mieya buang je kuku-kuku tu semua.. huhu

    ReplyDelete
  10. Buatlah lagi wordless friday :). Hehe.

    ReplyDelete
  11. oh terima kasih ats perkongsian ini..:)

    ReplyDelete