Tuesday, September 24, 2013

Hanya kerana komen


Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

sebelum tu aku nak minta maaf kat En.Fais dan Cik Eiqaa 
sebab aku printscreen komen korang tanpa izin hee hee hee jangan marah :D


klik untuk tumbesaran


Komen tu aku rembat kat blog Cik Eiqaa entry Air yang dicincang tidak akan putus.
Da habis aku baca entry tiba la masa untuk drop komen.
Tetapi membaca komen diorang buat aku terlupa nak komen apa.
Entah kenapa aku rasa ada kelucuan disitu tanpa aku sedar aku da terketawa macam orang gila hahaha :D

Customer tanya " Aikk , kenapa ketawa??"
Aku " Huh? Opss..err...aa..rrrr..grr..". Tak tahu nak jawab apa. Maluuu T.T


P/S : Banyak blog yang aku tak sempat terjah balik . sorry banyak+++





with love~rrp.cik itah

30 comments:

  1. Assalamualaikum. gara2 komen ye. hehehhe ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha macam2.. xboleh terima en.fais berebut channel sampai gaduh 3 tahun..kihkih :D

    ReplyDelete
  3. hahaha macam2.. xboleh terima en.fais berebut channel sampai gaduh 3 tahun..kihkih :D

    ReplyDelete
  4. Hahhaaa
    hahhh.!
    itu laa gelak lg sorang2x..
    Kan dah kena tegur dgn customer ;P
    Jangan cakap dia pun nk cakap cite Tamil jugak sudaaaa..
    Kang berdebat pulak dgn eiqa, ahhaaa

    ReplyDelete
  5. hehe...boleh pulak lupa nak komen apa ye:)

    ReplyDelete
  6. @Sally Samsaiman betul tu..tepat sekali, perkataan "tamil" tu telah berjaya membuakkan ketawa sy :D

    ReplyDelete
  7. hahaha.. 2 kali baca baru mama gelak... faham-faham.....

    ReplyDelete
  8. ha3..ish3, apelah diorang tu kan =) dah3..fokus2..kang boss mrah plak

    ReplyDelete
  9. hehhe..
    next time jawab jer senamam muka gelak nie :)

    ReplyDelete
  10. hehe.. memang lucu komen diaorang.. akak isi semua 3 tabung nuff.. :D

    ReplyDelete
  11. cerita tamil kalo rajini yang berlakon memang bes.. sekali dia libas kain kat atas bahu sure ada sound effect

    ReplyDelete
  12. wahhh sampai 3 tahun ,lamenya heheehehe

    ReplyDelete
  13. agaknya mcm mana personaliti lelaki yg suka tgk cerita hindustan ni yer ... heheheeee

    ReplyDelete
  14. cerita hindustan boleh layan lagi..tp kalau cerita tamil sy macam kurang sikit..tak paham hala tuju cerita >.<

    ReplyDelete
  15. amboi..kecik ati penulis entri..komen plak mnjadi perhatian.hahaha..

    ReplyDelete
  16. Haha pyka baca pon nak gelak . Tamil dgn industan mna sama . Haha

    ReplyDelete
  17. hebat gila gaduh dengan kakak sampai 3 tahun gara2 berebut channel.. hehe

    ReplyDelete
  18. hahaha 3taun gaduh...gaduh betol2 nih kan psl channel tv ja

    ReplyDelete
  19. SAYA KALAU MENAIP ATAU MEMBACA MESEJ MEMANG TERKUMAT KAMIT MULUT DAN KEKADANG TERTAWA JUGAK.. :D

    ReplyDelete
  20. sorry.sis pun lambat nak bw.huhu
    asyik tak sempat jea.

    ReplyDelete