Friday, November 8, 2013

Si Comel !


Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Rindunya! Terasa lama sungguh ku tinggalkan si comel ni :(

jun

jun

jun



with love~rrp.cik itah

31 comments:

  1. Mmg comey 2 ni..sapa yg x rndu klu cenggini.. :D

    ReplyDelete
  2. Mmg comey 2 ni..sapa yg x rndu klu cenggini.. :D

    ReplyDelete
  3. Mmg comey 2 ni..sapa yg x rndu klu cenggini.. :D

    ReplyDelete
  4. sapa nama si comel ni cik Itah, adik ke?

    ReplyDelete
  5. Comelnya..sape ni, anak buah ke?

    ReplyDelete
  6. alolo comelnya.. mesti dia pun rindu itah :)

    ReplyDelete
  7. Hihi ..cutenya baby ni ..geram umi tengok tau ..

    ReplyDelete
  8. mmg comel. kecik2 nmpak cm budak laki hehe

    ReplyDelete
  9. Comel nyaaaaaaa beby niiiii

    Geram nak cubit pp diaaa :)

    ReplyDelete
  10. gambar yang first tu sedapnya dia tidur..comel aje cik ta,..

    ReplyDelete
  11. comelnya.. siap dengan topi dan gigi bawah 2 batang.. cute! hehe

    ReplyDelete
  12. laki ke pmpuan?tgk gmb 1st ingt laki..tgk gmb last pmpuan..hihi..comel! :)

    ReplyDelete
  13. @PakcikLie PCL bukan la hehe dia anak buah merangkap anak sy sebab sy jaga dia dari kecik :)

    ReplyDelete
  14. @RynaHakimi ya..anak buah anak kepada adik sy hehe

    ReplyDelete
  15. @Mie Aimie sebab sy dapat kerja jauh dari kampung..terpaksa la tinggal dia hukhuk :(

    ReplyDelete
  16. comelnya dia.. kalau rindu tengok gambar saja kan..

    ReplyDelete
  17. @Niesa macam laki kan tapi sebenarnya perempuan hihi

    ReplyDelete