Thursday, January 2, 2014

Bismillahi Rahmannir Rahim, 2014 :)


 Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

GOOGLE

Bismillahir Rahmannir Rahim, 2014 (ayat copy dari seorang kawan hahaha jangan saman aku ye guna ayat kau ni, J** :D). Allahamdulillah masih diberikan peluang untuk aku bernafas di tahun 2014 ini. Apapun yang terjadi pada tahun 2013 semoga ianya menjadi iktibar dan pengalaman untuk aku meneruskan kehidupan dengan kekuatan dan semangat yang baru tahun ini. Meskipun sudah terlambat, aku mengucapkan selamat tahun baru 2014 kepada semua blogger dan stalker blog aku yang tak seberapa ni :)

Walaupun aku ni taklah sebaik mana namun sekurang-kurangnya aku ringan hati untuk meminta maaf. Maafkan segala salah dan silap aku dalam sedar ataupun tidak pada korang ye terutama kepada semua rakan blogger dan mereka yang mengenali diri ini. Aku juga insan biasa yang pastinya tak akan terlepas daripada melakukan kesilapan setiap hari setiap minggu setiap bulan setiap tahun dan setiap setiap setiap! eh? apakah ayat aku ni? haha sah gagal ujian bahasa Malaysia hukhuk

Akhir-akhir ni aku jarang dapat blogwalking. Banyak sungguh kerja di office yang perlu aku siapkan segera sebelum bercuti pada minggu depan. Buat pengetahuan korang walaupun aku tahu korang tak berminat nak ambil tahu haha minggu depan aku akan bercuti bermula pada 8.01.2014 sehingga 12.01.2014. Bila bercuti of course la balik kampung kan hee seronoknya! Tenanglah aku seketika daripada kesibukan bandar Kota Kinabalu ni, naik muak rasanya tiap hari nak ngadap jammed, tiap hari kena dengar bunyi hon kereta, tiap hari nak tengok manusia berkejar-kejaran ke sana sini huhuhu

Yang sebenarnya aku bercuti bukanlah saja-saja tapi atas permintaan ibu aku, katanya nak buat kenduri ke-100 hari arwah atok. Tambahan lagi dengan rindu yang membuak-buak di dada ini huh rasa tak mampu nak pendam :(

Manalah tahu kut kut ada yang sudi merindui diri ini bolehlah menghubungi aku dekat facebook atau sms terus, walaupun agak kuno bunyinya namun itulah hakikatnya wechat whatapps semua aku tak ada. By the way, maaf ye buat blogger yang belum sempat untuk aku blgowalking dan follow balik. In shaa Allah lepas dari bercuti akan ku usahakan dua perkara tu :)


with love~rrp.cik itah

46 comments:

  1. selamat bercuti dan selamat tahun baru dear...

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru semoga tahun 2014 lebih baik untuk cik itah :)

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti dan selamat tahun baru 2014.. semoga selamat pergi dan balik ke kampung tu.. :D

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru cik itah :)

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru semoga 2014 menjadi tahun yang lebih baik

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru..semoga awak terus memeriahkan dunia blogging..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru 2014 dan selamat beristirehat itah..take care always tau! :)

    ReplyDelete
  8. Happy new year dear..and kerja elok-elok k..nanti cuti sakan!!!

    ReplyDelete
  9. INTI & Download hadian tahun baru for you!!!

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru.. thanks sudi singgah belog sy (:

    ReplyDelete
  11. semoga tahun ini lebih memberi makna .

    ReplyDelete
  12. Slmt bercuti dan slmt thn baru cik itah..klik2 tuk cik itah :)

    ReplyDelete
  13. selamat tahun baru adik. moga sentiasa berjaya.

    ReplyDelete
  14. yeay...
    slamat tahun baru..
    shark singgah nk ucap smoga terus sukses untuk thn nie..
    slamat bercuti jugak..

    ReplyDelete
  15. nice blog..blogwalking....jemput follow blog saya yang tak seberapa itu..;)
    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. lama tu.. selamat bercuti dan harap semuanya berjln lancar yer..

    ReplyDelete
  17. hepy new year.., :D
    cuti panjang tu., syok la.,

    ReplyDelete
  18. Kampung Itah kat mana? OO.. Itah kat KK ya

    ReplyDelete
  19. Selamat Tahun baru Itah...

    Semuga tahun 2014 nie belog ramaramapendek.blogspot.com akan lebih berseri dengan n3 yang berinformatif dan suksesss... :D

    ReplyDelete
  20. Selamat Tahun Baru 2014 & Selamat Bercuti Cik Itah!=)

    ReplyDelete
  21. selmat tahun baru cik itah..
    saya juga ingin meminta maaf if terbagi komen yg meyakiti hati :)
    semoga tahun baru ini memberikan seribu satu kecrian kepada kita semua :)

    ReplyDelete
  22. Hai, Selamat berkenalan. Ini blog baru, kalau sudi jom berkenalan disini : Segmen Suai Kenal Peminat Kopi

    ReplyDelete
  23. sama lah saya, jrg masa ada utk baca blog orang. time free baru lah boleh tulis post and baca blog orang. hmm. btw,, selamat bercuti!!!

    ReplyDelete
  24. salam itah baru brkesempatan jenguk cne..best brcuti d kampung kan..sy cuti 5 hari d kg pun tak puas nie

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum itah. sihat ke? lama sheila tak jejak sini. hehhee dah masuk tahun baru daaaa :)

    ReplyDelete
  26. selamat tahun baru ye :) all the best for this year

    ReplyDelete
  27. have a blast 2014 cik itah :)
    moga Allah selalu lindungi dan merahmati kita semua...amin

    ReplyDelete
  28. salam blogging adik ku .. owh bz erkkk samalah kita .. saya terpaksa guna admin utk update blog saya sbb bz :)

    ReplyDelete
  29. lamanya cuti dah berhabuk dah blog ne yunk..hihi

    ReplyDelete
  30. epy new year gak cik itah, samala kita salah silap terlebih terkurang minta maaf la ye :D

    semoga tahun ni lebih baik dari tahun lepas insyaAllah :)

    ReplyDelete
  31. haiii akak!heee

    kejap je nak sampai penghujung bulan 8 kan? ><

    ReplyDelete