Tuesday, March 25, 2014

Pray for #MH370


Assalamualaikum dan salam sejehtera :)

tidak banyak yang ingin ku katakan namun kurasakan kepelikan disitu, misteri. banyak persoalan namun semuanya tanpa jawapan yang pasti. apapun yang berlaku, Allah sahaja yang Maha Mengetahui.

berat mata memandang namun berat lagi bahu yang memikul. semoga keluarga yang terjejes dengan tragedi #MH370 tabah menghadapi.

even aku tak pernah post [di mana-mana media sosial] apa-apa mengenai kehilangan #MH370 sejak hari pertama ianya dilaporkan hilang namun aku tak pernah terlepas daripada mengikuti perkembangan #MH370 dan bila mengetahui begini akhirnya aku tersentap. sedih dan rasa nak menangis.

jika benar tiada penumpang yang terselamat..semoga mereka tenang di sana. muslim atau bukan kita tetap rasa perasaan yang sama. perasaan kehilangan seseorang yang kita sayang..
dan aku pernah merasakan perasaan itu disaat aku kehilangan seorang insan bergelar ayah :(

salam takziah dariku buat semua keluarga penumpang #MH370.



with love~rrp.cik itah

24 comments:

  1. mmg sedih hari ni itah..semoga semua ahli keluarga mangsa tabah menghadapi musibah yg mendtg..dari Allah kita datang..kepada Allah kita kembali..alfatihah.. :'( :'(

    click inti kat sini...

    ReplyDelete
  2. redha jer la., mereka dengan cara mereka., kita blum tahu apa kesudahanya., :D

    ReplyDelete
  3. doa yang baik2 utk semua.
    semoga keluarga tabah.

    ReplyDelete
  4. Al-fatihah for all passengers & crews in MH370.Amin

    ReplyDelete
  5. kehilangan yang sangat misteri. Tak terjangka oleh akal kita walaupun banyak teori yang kita terpikir. Doakan pencarian serpihan & kotak hitam dipermudahkan..

    ReplyDelete
  6. TAPI TU SEMUA ANALISA, BELUM BETUL-BETUL PASTI KERANA SERPIHAN KAPAL TERBANG MASIH BELUM JUMPA LAGI.. APA-APA PON SEMOGA TERBAIK BUAT SEMUA MANGSA..

    ReplyDelete
  7. kita kena redha..ini sudah ditentukan kan...moga semua keluarga mangsa tabah menerima ketentuan ini..lya terus menabung cne

    ReplyDelete
  8. @fairus sy harap ada la keajaiban yang mereka semua masih selamat..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Itah, semoga Allah SWT permudahkan pencarian pesawat Mas mh370 dan kotak hitam... in shaa Allah. sama2 lah kita doakan yang terbaik...

    ReplyDelete
  10. @Sheila Salimwalaikumusalam kak :) in shaa Allah..semoga dipermudahkan segalanya. semoga semua persoalan akan ada jawapannya. amin..

    ReplyDelete
  11. mmg terasa sangat kan itah..sally sendiri pun rasa syahdu.. :(

    ReplyDelete
  12. Semua yang berlaku ada hikmahnya. Takziah untuk keluarga MH370 yang terlibat.dan sentiasa mengharap keajaiban

    ReplyDelete
  13. Thank you for dropping by. Yes, it is a sad news. And let's hope and pray they will pull through even against the odds.

    ReplyDelete
  14. Takziah diucapkan buat keluarga penumpang dan crew pesawat MH370.

    ReplyDelete
  15. takziah dan al-fatihah.. dari Allah kita datang dan kepada Allah juga kita kembali..

    ReplyDelete
  16. memang sedih tgok berita smlam..masa pm umumkan.. Takziah buat ahli keluarga penumpang dan krew pesawat MH370.

    ReplyDelete
  17. al fatihah.

    sebak tengok gambar2 family yg terlibat.. huhu. automatik rasa mcm nak nangis sekali. huhu

    ReplyDelete
  18. semoga Allah permudahkan segala urusan. al-fatihah.

    ReplyDelete
  19. mereka yang pernah merasa sahaja yang lebih memahami

    ReplyDelete
  20. Pesawat belum ditemui... kita teruskan berdoa... mohon ada keajaiban berlaku...

    ReplyDelete
  21. Moga dipermudhkn sgala urusan mmcari kotak hitam pula... Doa dan teruskn berdoa...

    ReplyDelete