Wednesday, May 14, 2014

CPUV Oreo. Thanks Mr. Nuffnang!

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)


CPUV Oreo. Thanks Mr. Nuffnang!

CPUV Oreo. Thanks Mr.Nuffnang. Pagi ini aku dikejutkan dengan berita gembira dari Nuffnang. Alhamdulillah dapat CPUV terbaru, sebelum ni kebanyakan yang melekat CPUV Xaxis saja, kononlah haha. Xaxis tu apa? Aku pun tak tahu. Tengok orang update dapat CPUV terbaru fuhh jeles jeles dan jeles aku hahaha. Apapun, thanks Mr.Nuffnang! I love you so much and more! Ehh?? kuikuikui :D

Terbaru dari Mr.ChurpChurp ;
The 4-step guide to healthy hair + a chance to meet MBLAQ
Finally the source of the clucking sound has been found!
Watch Taylor Swift LIVE and take selfies with her!

with love~rrp.cik itah

34 comments:

  1. cangratssssss..
    kumpul banyak2 tau nnt dah redeem boleh belanja I teh tarik secewen hehehe

    ReplyDelete
  2. wow tahniah dear..menabung cne vanish & darlie

    ReplyDelete
  3. tahniah cik itah..moga murah rezeki selalu

    ReplyDelete
  4. Tahniah .. Murah rezeki dia .. kita punya la susah nak dapat CPUV nie huhuhu.. :D Salam kenal :D

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/sehari-di-kawasan-pendalaman-termeloh.html

    ReplyDelete
  5. @Time Traveller salam perkenalan jugak..takpa nanti ada jugak rezeki tu :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah2 cik itah..sonoknya dpt cpuv..hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah ! tak yah pening kepala fikir pasal xaxis tu . sis anggap mr nuff nak kongsi rezeki ... hehehee

    ReplyDelete
  8. sy pn baru je dpt haritu...penat menunggu nak dpt CPUV ni...

    ReplyDelete
  9. wah kumpul det raya la dia gamaknya ye hehehe

    ReplyDelete
  10. tahniah cik itah..
    sbagai penghargaan mnabung di sini:)

    ReplyDelete
  11. Tahniah..boleh kumpul buat duit raya..:)

    ReplyDelete
  12. yeay...
    boleh ler blanja shark biskut oreo pasni kn.

    ReplyDelete
  13. tahniah cik itah!!
    menabung oreo & churp2 d sini! :)
    hehehe..

    ReplyDelete
  14. wahwahhhh....klik2 nuff itahhhhh....

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah..congrats dear!btw xaxis tu kategori CPM,nana ada tanya pihak Nuffnang ritu,hihi..

    http://nanakimie.blogspot.com/2013/12/jawapan-nuffnang-berkaitan-cpuv.html

    ReplyDelete
  16. wahwah ittah besnye ! bleh la belanje kite hehe

    ReplyDelete
  17. Tahniah cik ta ..

    Oreo for you..

    ReplyDelete
  18. wahhh..tahniah itah!byk dpt cpuv ea..menabung kt sini.. :D

    ReplyDelete
  19. yeay! nak oreo sebungkus..hahahaha

    ReplyDelete
  20. wah...congratulation and Tanhiah..sy pun pernah dapat 2-3 kali Xaxis tu tapi tatau apa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  21. tahniah awk.. rezeki awk..

    salam singgah dr

    http://afasz.blogspot.com

    ReplyDelete