Thursday, May 22, 2014

Healthy Tips : Foods We Should Eat Everyday

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
Have a nice Thursday buat semua.
Huk! Hari ini aku busy sikit, ada meeting dengan bos tadi.
Foods We Should Eat Everyday.
Ini sahaja yang aku mahu kongsikan :)
Tak mahu bercerita panjang-panjang - sakit kepala :(

Healthy Tips : Foods We Should Eat Everyday


Foods We Should Eat Everyday
credit to: aqubalance3.com

with love~rrp.cik itah

19 comments:

  1. kebykkan mcm mknan yg niesa xsuka mkn je..hahaha

    ReplyDelete
  2. erkkkk... nasi lemak ada timun je

    ReplyDelete
  3. semua lya suka makan makanan dia atas :D

    ReplyDelete
  4. garlic mmg selalu sbb suka buat sambal kicap..hehe..tpi org ckp nnti bdn berbau klau mkn..kesah pe, perfume kan hado..hehe..

    ReplyDelete
  5. Buah tu boleh diterima tekak walaupun hari2 :))

    ReplyDelete
  6. Garlic dgn tomato je mkn hari2.

    ReplyDelete
  7. Garlic dgn tomato jer mkn hari2

    ReplyDelete
  8. alamak...macam xde benda jer yang saya makan kat situ melainkan buah..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. Terima kasih atas info yg amat berguna ini. Garlic antara yg tidak disukai oleh ramai org krn rasanya yg tak enak dan menyebabkan badan berbau. tpi garlic amat byk khasiatnya trmasuklah utk mencegajh hipertensi. Malah Prof Diraja engku Aziz menjadikan amalan memakan garlic sebagai amalan rutin setiap hari

    ReplyDelete
  10. selalu makan timun je la pun hihi

    ReplyDelete
  11. semuanya ada khasiat.. tp xle la makan gitu je

    ReplyDelete
  12. boleh dikatan smua buah2 pnah mkan.. stengahnya harga mahai.. mcm tomato ok la ..sdapa he..he..

    mnabung

    ReplyDelete
  13. garlic jak makan hari2..lain2.....nothing..kikikiki

    ReplyDelete
  14. Grapefruit is one of my favorites.. best2.. :)

    ReplyDelete
  15. grapefruit my paberet! ibu selalu beli simpan dalam peti sejuk, sedaaapp. hehe

    ReplyDelete
  16. avocado tu blm pernah makan lagi ... nestle untuk itah .

    ReplyDelete
  17. cucumber..
    itu yg paling jaraaaaaaaangggggg eiqa makann.! XD

    ReplyDelete