Friday, June 27, 2014

Selamat Berpuasa :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Mr.Nuffnang dah bertukar wajah kan? Ehe suka suka!






Debar ku menanti ramadhan kali ini bagaikan debar menanti bakal suami melafazkan ijab dan kabul. Ehh?? Hahahaha Gurau ja :D
Diatas tu design saja-saja untuk hilangkan keboringan yang melanda tapi di bawah ini aku design khas untuk kamu kamu kamu! Biarpun aku tak pro seperti mereka-mereka yang pro, namun ini aku design khas dengan penuh rasa cinta untuk semua yang mengenali I.T.A.H @ H.A.T.I ..ehehe!

Kbye! As salam..


with love~rrp.cik itah

21 comments:

  1. selamat menyambut ramadhan itah..tak sabar nie..menabung cne he

    ReplyDelete
  2. rajin.., siap buat design lg.,
    ooo itah tbalikan jd hati.., menarik.,
    err., slamt brpuasa., hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa Ita...

    Isi tabung hari Jumaat disini...

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa dan berterawih =)

    ReplyDelete
  5. Salam jumaat dan selamat berpuasa Itah... :)

    ReplyDelete
  6. ar ah nuffnang dah berubah wajah..nampak stylo sikit..
    cik itah selamat myambut bulan puasa ya :P

    ReplyDelete
  7. slmt bpuasa..ctk banner d atas :)

    ReplyDelete
  8. salam ramadan itah..elik sgt design tu

    ReplyDelete
  9. Selamat berpuasa dear...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. Selamat Menunaikan Ibadah Puasa, Cik Itah... :)

    ReplyDelete
  11. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa Cik Itah..mari kita tingkatkan amalan di bulan yg mulia dan barokah ni..apa yg di amalkan pahala berganda

    ReplyDelete
  12. Selamat berpuasa cik itah.. :)

    ReplyDelete