Tuesday, July 22, 2014

Iklan Raya 2014 JKKN Sabah - Kuih Ibuku

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)



Cuma nak share Iklan Raya terbaru 2014 oleh JKNN Sabah yang diadaptasi daripada coteran kisah sedih "Budak Si Penjual Kuih" yang ditulis dan dikongsikan di laman media sosial. Seriously, aku sangatlah tersentuh tengok iklan ni..sedihh haihh :'(


 
 
with love~rrp.cik itah

30 comments:

  1. Sedihnya hulu hu memg trsentuh

    ReplyDelete
  2. Sedihnya...

    Invest untuk Ita...

    ReplyDelete
  3. ala..malam karang baru dapat tengok

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    No Cik Itah memang bertuah... #123
    Tahniah!!! Cik Itah adalah salah seorang pemenang untuk GA saya ini. Hubungi saya segera untuk urusan tuntutan duit raya...

    ReplyDelete
  5. tersentuh hati bila tgk iklan ni.. :((

    ReplyDelete
  6. @Hafizah Halim walaikumusalam sis. alhamdulillah..sy dah pm maklumat :)

    terima kasih kak :))

    ReplyDelete
  7. suka suka suka dengan iklan ni...tapi sedih sedih sedih bila tgk ceritanya..huhu

    ReplyDelete
  8. sedih sangat..kesian nya mak dia..dulu kalau tengok iklan ni mungkin kurang terkesan..tapi bila dah jadi ibu ni, kita lebih memahami hati ibu kita sendiri

    Kini Anda Boleh Membeli Sendiri Produk Shaklee Secara Online

    ReplyDelete
  9. Sedih... tersentuk bila tengok iklan ni...

    ReplyDelete
  10. sedih la pulak.... :'(

    tekan invest smart tuk cik itah... :)

    ReplyDelete
  11. ala kt opis kena block plak..xpe balik karang tgk...

    ReplyDelete
  12. Aduh..adik sendiri rupenye.
    Lame betul tak balik rumah.
    Sian kat mak die.

    ReplyDelete
  13. Iklan raya mesti sedih kan..alahaii..

    ReplyDelete
  14. ada gak jijah tengok.. peringatan utk kita sendiri kan..

    ReplyDelete
  15. Nanges tgk iklan ni...sedeh.. :(

    ReplyDelete
  16. iklan nie memang menyentuh perasaan... :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete