Monday, August 4, 2014

Cuti Raya Dah Habiss..

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Cuti raya dah habis uwarghh..cepatnya masa berlalu. Hati dan fikiran pun masih di kampung hukhuk. Bila dah lama bercuti semangat nak bekerja tu lain sikit. Terfikir..berhenti kerja then tunggu putera turun dari kayangan masuk minang. Bolehkah begitu? Bolehkah????

So..macam mana raya korang? Seronok dan meriah tak?? Raya aku tahun ni agak meriah sikit sebabnya semua adik beradik termasuk ipar-ipar semua beraya kat rumah mak hehe kalau tahun yang sudah abang dan kakak semua beraya kat rumah mertua..sunyi raya kitaorang huuu :'(

Tapi alhamdulillah raya tahun ni memang betul-betul meriah dan yang memeriahkan sudah pastinya anak-anak buah yang amat aku sayangi hehehe fyi, aku ada 5 orang anak buah yang berusia antara satu hingga dua tahun :)

Meriah memang meriah tapi dugaan pada aku apabila pada hari raya pertama aku selesma then bertukar jadi demam huhuhu sekarang pun masih lagi selesma..gagahkan diri ja untuk datang kerja :(

Malam raya tu pula, aku tolong anyam ketupat tapi alamak tak menjadi ketupat aku buat hahaha salah step lah pula haihhh! Aku terlupa kut al maklum la jarang-jarang buat :D. Tapi aku tak berputus asa, aku terus cuba dan mencuba dan akhirnya menjadi hehehehe..

Inilah hasilnya berkat kesungguhan aku haha :D

with love~rrp.cik itah

27 comments:

  1. wah tahniah kerana telah berjaya menganyam ketupat...hew hew hew... welcome back dear... selamat hari raya, maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  2. Tahun ni banyak makannnnnn huhuhuhh.

    selamat kembali bekerja cik itah

    ReplyDelete
  3. best sgt raya thun nie kan.. sampai malas nk gi keje dibuatnye.. hehehe... Selamat Hari Raya :)

    ReplyDelete
  4. seronok anyam tupat. ayu suka..heheh

    ReplyDelete
  5. welcome back to office itah..hhee baru brkesempatan lawat2 cne

    ReplyDelete
  6. kan.., da lma cuti jadi berat jer nk kerja., huhu
    raya taun ni kitorang biasa2 jer :D

    ReplyDelete
  7. Cumel je ketupat nya..m maaf zahir batin selamat hari raya...

    ReplyDelete
  8. dah ramai back to routine harini..
    Selamat Hari Raya dik :)

    ReplyDelete
  9. rajinnye cik itah kite nie menganyam ketupat..huhu..

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya dan selamat kembali bekerja

    ReplyDelete
  11. Salam 6 Syawal cik ta...kita masih bercuti..hu..hu..

    ReplyDelete
  12. Alaaa gambar anyam ketupat je x nk kongsi ke gambar raya yg meriah tu nk tahu jgk cik itah punya baju warna apa thn ni mesti gojes kan :-)

    ReplyDelete
  13. @Jari Manis hahaha takda la kak...simple ja taun ni hehe

    ReplyDelete
  14. akak sampai sakit perut... huhu hari ni puasa..

    ReplyDelete
  15. Tahun ni Cik Mimie tak nganyam guna ketupat segera je.. Mak kata tak payah buat..haish..rindu nk nganyam..hee :)

    ReplyDelete
  16. huarrrghh juga sbb cuti sy pn dah habis... balik office. apa pun selamat hari raya cik itah. may u have a bless raya dear.

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya kelapan.. hihi. dann selamat kembali kepada realiti.. ehhh.. haha

    ReplyDelete
  18. wah... pandai anak dara nie buat ketupat yer... dah boleh la tue... :D

    ReplyDelete
  19. kesiannye selsema dan demam mase raye.... get well soon sis... kalau dah sehat, jemput join giveaway saya ye...

    http://jindrisska.blogspot.de/2014/08/harry-potter-postcards-giveaway-from-me.html

    ReplyDelete
  20. bole je nak tunggu putera kayangan msok minang tu.hahahaha errrr

    memang meriah la gituu. sama laa kite.. sedara sepupu sepapat smua alik kg.. memang syokk la.. uma ponn asyik penuh je walaupon da sminggu raya ^^

    ReplyDelete
  21. Rajinnya menganyan ketupat.. :)
    Rasa thun ni rasa biasa je.. Feel raya cam xde.. Hehe

    ReplyDelete
  22. Lan start 3 syawal dah kerja...tapi opis memang kosong giler laa..hehehe...tapi kalau duduk rumah pun tak apa nak buat..hehehe

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
  23. uih, cik itah teror balut ketupat tu..timm reti ketupat daun palas jer..hoho..

    ReplyDelete