Tuesday, August 19, 2014

Perbualan Yang "SWEET"

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Perbualan yang aku rasa sweet hahaha sweet la sangat :D

Perbualan Yang "SWEET"


Aku ambik dari novel tapi tak ingat novel apa hoho
ini aku ambil dari..hmm identiti dirahsiakan haha :P

with love~rrp.cik itah

37 comments:

  1. hahah.. sengih2 anis bace sensorang nie.. sweet sangat.. ^__^

    ReplyDelete
  2. hehehe.. Itah dah jatuh cinta ke ni?

    ReplyDelete
  3. amboi sweet2 gitu ya pepagi hhee

    ReplyDelete
  4. @Asha Lya sekali sekala dear layan jiwang pepagi :D

    ReplyDelete
  5. Bunga-bunga cinta sedang bersemai ke? Hehehe

    ReplyDelete
  6. dia punya ayat mmg karat giler lar.,
    agak2 orng cmnih pas kawen cmner ayat nye eik., huhu

    ReplyDelete
  7. Berjiwang plk cik Itah kita pepagi hari ni...kiki

    ReplyDelete
  8. alamak..sweetnyaaa...

    kan best ade org ckp cmtuuu kat kite..lalalala

    ReplyDelete
  9. Hehe. Somel sangat ayat dia. Tergelak baca :)

    ReplyDelete
  10. Wah.. pandai mengayat.. boleh belajar ni huhu.. :) :)

    ReplyDelete
  11. haha.. akak teringat dialog ni..

    Girl: Tak sabar nak tunggu majlis bahagia tu.
    Boy: Itulah, bila kahwin nanti jangan lupa jemput kite.
    Girl: Gila tak jemput? U kan kena ada, naik pelamin dengan i!

    hahaha

    ReplyDelete
  12. @Karya Mahirah hahhahhaa...naik pelamin dengan i !

    suka ayat tu heee

    ReplyDelete
  13. alololo....sweetnya mengalahkan gula...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. yang lastt tu bestt~ hehehe, --''

    ReplyDelete
  15. hahaha...serius sweet!tersengih2 niesa baca...

    ReplyDelete
  16. nie ayat pujangga.. boleh cair la dapat bf mcm nie..=D

    ReplyDelete
  17. Terasa berbunga-bunga hati bila baca ni.. apelagi kalau sidia yang bagi kannnn.. hehee

    ReplyDelete
  18. alamakkkk sweet betul kata katanya...terus jatuh hati ngan org mcm ni hihihhi

    ReplyDelete
  19. Amboi ayat dia..hehe..so sweet gitu...

    ReplyDelete