Monday, August 11, 2014

Susah Mau Jumpa Perempuan Yang Setia??

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

facebook
Susah betul sudah mau cari perempuan yang setia?? Hahh..apa pendapat korang?? Kalau aku, kalau aku la kan..aku tak setuju jika perempuan yang setia saja orang kata susah nak jumpa. Kalau lelaki kata susah nak jumpa perempuan yang setia, dan aku pula kata susah nak jumpa lelaki yang setia hoho :D

Pendek kata dua-dua pun sama. 50-50 %. Perempuan susah, lelaki pun susah. Susah mau jumpa yang setia. Sekian.

p.s aku tertarik dengan kata-kata dibawah ini..sob sob :(

facebook
p.s 2 : Tapi sudah lumrah jika lelaki yang setia, perempuan pula tak setia. Begitu juga sebaliknya bila perempuan yang setia, lelaki pula yang tak setia..kan??

with love~rrp.cik itah

32 comments:

  1. yg mana satu ssh nak setia.......btul jgk tu....mungkin 50-50 kan..

    ReplyDelete
  2. Huh.. Nasib baik saya ni setia.. :)

    ReplyDelete
  3. haha.. boleh pulak dia gado2 manja kat situ ya... sama je lah dua2 payah nak setia... sbb dlm tempoh ni masing-masing sedang mencari keserasian...

    ReplyDelete
  4. perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik...begitu juga sebaliknya...apa yang penting, jadi diri sendiri yang terbaik...baru semua yang baik2 datang...tak gitu?...^_^

    ReplyDelete
  5. skrg kalau tak percaya mempercayai susah nak jadi setia.. kalau setakat sebelah pihak je percaya mempercayai tak jadi jugak erti setia..hurmm.. 50-50 mybe.. huhu

    ReplyDelete
  6. ada perempuan yang setia.. insyaallah..

    ReplyDelete
  7. 50-50 kot ita..Both ada kelemahankan..yang penting niat mesti ikhlas...

    ReplyDelete
  8. Nasib kalau kita yang setia tapi dapat lelaki yang xsetia. Tp, macam tu lah zaman sekarang. Susah nak cari yg betul2 setia, xkisahla wanita atau lelaki kan :)

    ReplyDelete
  9. Sebenarnya ini lebih based kepada personaliti...baik lelaki atau perempuan mmang ada yg jenis setia dan juga sebaliknya..kalau dia kata susah jumpa perempuan yg setia, mungkin sebab tiada kurang mengenali perempuan yang setia..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. betul tu 50-50 kot yg setia.. pendek kata pangkal hati.. kalau xnak org curang gan kita. kita JGn curang gan org lain

    ReplyDelete
  11. Rasanya sama je mana-mana pun, lelaki ke, perempuan ke, dua-dua boleh jadi setia atau tak..

    ReplyDelete
  12. heheheheeheh...setiaaa selamanyaa...

    ReplyDelete
  13. Mana ada insan yang perfect dalam semua hal....50 - 50 mungkin...

    ReplyDelete
  14. suka gamba yg bawah tuu ^_^

    setuju sangat kak.. kadang2 terasa serik nk bercinta.. huhu

    ReplyDelete
  15. eh.. bukan lelaki kah susah nk setia.. oppss.. larikkkkk~~~ :P

    ReplyDelete
  16. ahahaha...2x5 cik itah.. gurl n boy.. hihi

    ReplyDelete
  17. mcm baru je baca quotes yang kt bawah tu. ada member share. hehe. tapi tak ingat pulak baca kat mana. :)

    ReplyDelete
  18. carilah perempuan yang sentiasa menjaga solat dan ibadatnya kerana allah. itulah perempuan yang setia/

    ReplyDelete
  19. setia mgkn x ditunjuk dgn perbuatan ttp sentiasa dilakukan dgn doa

    ReplyDelete
  20. Kenapa x setia?..perlu cari bahagia bersama. Dlm hidup berpasangan khususnya kehidupan berumahtangga..kita perlu tgk kpd kelebihan pasangan kita dari sibuk mencari kelemahan ...bahagia bkn dilakonkan, ..kalau bahagia x timbul istilah tak setia ..sesiapa pun.

    ReplyDelete
  21. itu maknanya belum jumpa jodoh... :D

    ReplyDelete
  22. btl mcm lya setia ehheee...perasan ni

    ReplyDelete
  23. dua dua sama jeee... tapi kan kite ni tetap setia pada remy nauuu kak. dah bertahun tahun ni.. hokhok

    ReplyDelete
  24. Lelaki dan perempuan perlu setia dan biasanya perempuan lebih setia dari lelaki

    ReplyDelete
  25. kalau tak cari memang la susah...

    ReplyDelete