Thursday, August 7, 2014

Tasbih Pearl Dari Mamaniza.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Sebenarnya dah lama terima tapi baru kini berkesempatan nak update pasal ni hehe. Rezeki join Giveaway Mega 1st Anniversary Mamaniza.com, menanglah tasbih pearl ni hehe. Kecil dan comel ja tasbih ni. Aku suka. Senang nak bawa kemana-mana so bolehlah bertasbih bila-bila masa. Terima kasih buat blogger Norhasniza Khalid kerana telah menambahkan koleksi tasbih aku hee ^_^


with love~rrp.cik itah

24 comments:

  1. Cantik..mudah dibawa..btw, tahniah menang Giveaway mamamiza. ^_^

    ReplyDelete
  2. Selagi awak bertasbih. selagi itu sipemberi mendapat pahala.. Wallahuaklam..

    ReplyDelete
  3. bestnyeeee dapatttt tasbihhh... hadiah bermaknaaa...

    ReplyDelete
  4. Wah..Comeynye tasbih..Tahniah Itah..huhu

    ReplyDelete
  5. wuhu...
    tahniah sbb mnang.
    xdek rezeki shark nk mnang contest tue.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, sampai juga akhirnya ke tangan Itah.. :)

    ReplyDelete
  7. kecil dan mudah dibawa kemana2..
    pling penting mudah mlakukan amalan...

    klikx2

    ReplyDelete
  8. Bukan sekadar hadiah je ni.. boleh buat beribadat skali.. bagus hadiah mcm ni.. congrats cik ita..

    ReplyDelete
  9. uiksss... sonoooknyaaaa.. tahniah kak ^__^

    ReplyDelete
  10. Tahniah! Cantik tasbih tue. Muat masuk dalam handbag. :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah!! Cantik lah tasbih pearl tu... :)

    ReplyDelete
  12. Aha...dapat hadiah yang begitu bermakna tu

    ReplyDelete
  13. yg mng ga tempohari tu ya...tahniah!! smpn lek lok

    ReplyDelete