Tuesday, August 12, 2014

Tulisan & Lukisan

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

semalam bos tegur ; saya tak faham apa kamu tulis, boleh taip in??
ini lukisan aku..ya, aku tahu buruk hoho
ini gambar sawah dekat belakang rumah. cantik kan??

with love~rrp.cik itah

23 comments:

  1. haha..
    ckp kt bos..
    sori, sy belatih tulisan doktor...huhu

    ReplyDelete
  2. ok lg tu...sy ni lg laa lama x pegang pen hehee

    ReplyDelete
  3. okay je tulisan tu. gambar bawah tu cantiklah

    ReplyDelete
  4. hahaha ok je tulisan tuu.. xde la buruk ane..

    canteknyaa lukisan ^^

    ReplyDelete
  5. wah tulisan doktor.. hihi.. ckp kat bos nie seni yg unik...hahaha.. peaceee :) menabung old town :)

    ReplyDelete
  6. Cantik je tulisan tu, cumanya ada jugak yang tak paham... :)

    ReplyDelete
  7. dulu time kecik2 suka melukis rumah kampung ada pokok kelapa, ada sawah kat belakang umah, ada awan...ada matahari..ada burung sekor dua beterbangan..hahaha..walau tak cantik tapi menyeronokkkan..hehehe

    ReplyDelete
  8. bos kdg2 banyak songeh... ^_^ cntik lukisan.. salam aidilfitri ^_^

    ReplyDelete
  9. Teringat my handwriting...makain lama makin teruk...agaknya dah sellau guna keyboard kot...

    ReplyDelete
  10. HI!! 안녕하세요~ we are twinscraftlife! pls visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~!!^^ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. cakap kat bos memang saya tulis bukan untuk bos baca..
    hehehe

    ReplyDelete
  12. kota belud kan.. cantik sawah padi kat sana tu

    ReplyDelete
  13. Gambar tu cantik... tulisan tu burukk!... wakakakaka... jangan mareee..! :P

    ReplyDelete
  14. macam ruang galaxy pun hadoo gambo kat sawah tu... lawa ^___^

    ReplyDelete
  15. Lukisan cantik, tulisan macam pelik. Hehe. Sy ade jgk kwn yg tulisan mcm tu n sy paham tulisan dia :)

    ReplyDelete
  16. cantik lagi laa lukisan tu dari lan punya lukisan..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  17. aha klau akak pun x keh baca nih :-)

    ReplyDelete
  18. kepala jadi sakit bila baca tulisan bos!

    ReplyDelete
  19. Saya pun tak boleh baca. kebiasaannya kita boleh baca tulisan sendiri wlaupun huruf yang kita tulis tu tak jelas

    ReplyDelete