Friday, September 12, 2014

Wordless Friday | Kehidupan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hye :)

Kehidupan
credited: www.budakhutan.com

Wordless Friday | Kehidupan


Kehidupan. "Mahu hidup? Beban harus dipikul..hidup bukan aiskrim yang sentiasa manis"

Salam jumaat buat semua :)
with love~rrp.cik itah

27 comments:

  1. Salam Jumaat Cik Itah..
    apa2 pun dalam dunia ni selagi masih hidup. kita harus berusaha :))

    ReplyDelete
  2. Hidup penuh onak ranjau yg perlu d harungi lgi2 klau nak brjaya

    ReplyDelete
  3. nice quotes kak!!! setuju.. maksodnyaaa hidup tk sentiasa bahagia je, senang je. pasti akan ada pahitnyaa.. dugaannya dan kesusahan nya ;)

    ReplyDelete
  4. salam jumaat dear.... mama singgah sini

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat Ita..Yup hidup ada pasang surut kan. Tak selalunya manis macam ice creamm..

    ReplyDelete
  6. betul tu itah. hidup ni kena ada juga pahitnya

    ReplyDelete
  7. Salam Jumaat sis... sangat setuju sis dgn kata2 di atas :)

    ReplyDelete
  8. salam jumaat cik itah

    ika setuju, hidup ni ada pahit dan manis dia..:)

    ReplyDelete
  9. Mmg betul tu... semoga kita semua sentiasa dikurniakan ketabahan dlm menghadapi cabaran kehidupan... aamiin.

    ReplyDelete
  10. ye ,,kadang2 ada ujian berat yang kita kena tempuh..

    ReplyDelete
  11. salam jumaat cik itah..
    hdup mesti dtruskan walupun byak halngan..
    klik :)

    ReplyDelete
  12. bkn kehidupan klu tiada cabaran ...

    ReplyDelete
  13. nice quote.. ailaikk.. hihi.. ^__^

    ReplyDelete
  14. mana ada yang mudah dalam hidup ini... nak makan pun susah... kena angkat tangan masukkan ke mulut... usaha tangga kejayaan... :)

    ReplyDelete
  15. ^_^ Mahu hidup... terima kasih Itah

    ReplyDelete
  16. Setuju. Hiudp mana kenal erti letih

    saya tag Cik Itah disini
    http://www.arzmoha.com/2014/09/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  17. itulah warna warni kehidupan, langit x selalu cerah jadi perlu tabah hadapi dugaan hidup

    ReplyDelete