Friday, January 1, 2016

Selamat Tahun Baru | Azam 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

azam 2016

Selamat Tahun Baru 2016

Hai buat semua. Wuhuuu gila lama aku tak update blog. Rindu !! Masih ingat aku tidak? Btw, thanks to all blogger that still sudi untuk drop comment dekat blog ramaramapendek ni. Terima kasih sebab masih mengingati. Aku sebenarnya sibuk dengan kehidupan yang telah banyak berubah so aku take time untuk terima dan memperbaiki apa yang kurang.

So...apakah azam 2016 korang? Azam aku..aku mahu kurus! Hahaha eh tapi betul la. Aku mahu kurus. Berat sudah obes ni, tidak padan dengan pendek kahkah! Inshaa Allah semoga tahun ini lebih baik daripada tahun-tahun yang sudah. Apapun azam kita tahun ini semoga berjaya! Yakin boleh!

Sekian entri ringkas dari aku. Salam sayang buat semua blogger. Keep in touch :)


 with love~rrp.cik itah

16 comments:

  1. selamat tahun baru cik ita pendek tuu., ;)

    ps. camane leh hingap kat blog wak yee tetibe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah nama nya lalat..memang la hinggap kat mana-mana kahkah!

      Delete
  2. Salam 2016. Semoga tahun 2016 ini membawa lebih kejayaan dan keberkatan... aamiin... :)

    ReplyDelete
  3. Slmt thn baru ita,,weii lmanya nda dgr kbr.thks itah msh ingt kat lya hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuuuu mestilah ingat..blogger sabah tu hihi :) pengomen setia blog ramaramapendek kan..ofcoz ingat hee ^^

      Delete
  4. salam ukhwah, selamat tahun baru, semoga tahun 2016 menjadi tahun kesuksesan untuk langkah awal mewujudkan masa depan :)

    ReplyDelete
  5. hai cik itah. lama menghilang hehe.
    slmt tahun baru dgn azam baru hehe

    moga kita kurus bersama kehkehkeh =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ana nak kurus jugak ke? jom samasama hehe

      Delete
  6. Selamat tahun baru itah.. Lama kak aiza tak singgah sini.. Semoga azam terlaksana..

    ReplyDelete
  7. semoga tercapai azam tahun ni. happy new year.

    ReplyDelete