Friday, February 5, 2016

"DIA" Peminat Aku


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai buat semua blogger dan silent reader :)

Dia Peminat Aku
sumber gambar : www.santabanta.com


Wahh tajuk bukan main lagi. Patutnya dihari jumaat ni kongsilah wordless friday ke renungan untuk muhasabah diri ke kan? Ini........hihi layankan sajalah. Petang nanti aku up lagi satu entri khas untuk hari jumaat. Ehh?

"DIA" Peminat Aku. 


Terdetik dihati aku untuk semak balik entri-entri lama. Terpandang komen baru dari seorang blogger.

"Eh dia ni. Entri yang sudah berkurun pun mahu komen". Aku abaikan. Klik lagi entri lain.

"Eh? Ini pun dia komen". Klik lagi entri lain....

"Eh, ada jugak dia komen?". Aku klik klik klik dan klik semua entri lama. Scroll-down, tengok komen terbaru. Wahh rupanya hampir semua entri aku tak kira lama ke baru dia komen. Pendek kata dia sentiasa ada. Awww..so sweet. Terima kasih awak :)

Love Note:
Walau siapapun dia, to my future husband ; "Jodoh itu rahsia Ilahi. Dan Dia mengatakan awak untuk saya dan saya untuk awak"


P.S Aku dan dia dalam perancangan. Inshaa Allah semoga dipermudahkan jodoh untuk kami - amin.


Sekian dan salam sayang buat semua blogger :)


with love~rrp.cik itah

10 comments:

  1. alhamdulillah ... semoga hubungan itu akan menemui rumah yang ada tangga ... hehehee

    ReplyDelete
  2. giler cool.., siap ader pminat lg., huhu
    aminn., =)

    ReplyDelete
  3. So sweet.

    Kalau dah jodoh tidak ke mana.

    ReplyDelete
  4. Wahhh nnt jgn lupa jemput kita taw

    ReplyDelete
  5. Aamiin.. Semoga dipermudahkan segala urusan yang telah dirancang..

    ReplyDelete