Wednesday, February 3, 2016

Diet Atkins Aku Sudah Bermula

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai buat semua blogger dan silent reader :)

makan yang boleh dimakan semasa diet atkins
sumber gambar : healthfore.com

Diet Atkins aku sudahpun bermula sejak beberapa hari lepas. Almost a week rasanya and alhamdulillah sudah menampakkan sedikit hasil. Kawan aku cakap aku sudah kurus sikit wahhh melonjak-lonjak semangat untuk meneruskan diet atkins. Cakap pasal diet atkins ini aku rasa semua orang pun sudah tahu diet atkins tu macam mana kan so tidak perlulah aku terangkan panjang-panjang disini sebab topik entri aku kali ini bukannya mahu menerangkan tentang diet atkins tapi cuma mahu berkongsi pengalaman aku apabila mengamalkan diet atkins. Tapi kalau ada yang tak tahu lagi boleh baca SINI.

Diet Atkins Aku Sudah Bermula


Mula-mula aku mahu bercerita pasal perasaan aku. Frankly speaking, walaupun baru beberapa hari aku sudah mula boring dan bosan mengamalkan atkins. Mana tidaknya kalau makanan kegemaran aku macam buah-buahan dan susu tak boleh makan huhu rasa nak nangis okay, asyik nak kawal nafsu makan ja sob sob :'(

Tapi disebabkan mahu kurus aku gagahkan jua diri ini meneruskan dan bila mula menampakkan hasil woohoo excited aku! Satu ja aku nak pesan untuk diri dan untuk bakal pengamal diet atkins. Disiplin kena kuat, semangat kena kuat!

cik itah diet
wajah excited haha

Sekian dan salam sayang buat semua blogger :)


with love~rrp.cik itah

12 comments:

  1. All the best cik itah.. fighting!!

    ReplyDelete
  2. Selamat ber diet Cik Itah..
    Good luck :)

    ReplyDelete
  3. Selamat berdiet, tapi rasa macam dah tak perlu diet je Cik Itah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perlu sebab berat tak ngam dengan tinggi..obesiti ni haha

      Delete
  4. Caiyok itah jgn patah smgt...msti blh hhehe

    ReplyDelete
  5. semoga berjaya mencapai misi dan visi.

    ReplyDelete
  6. Sha pun tengah berdiet. Kononnya Atkin, tapi asyik terlepas makan buah. Aududu. Nk kena betul-betul struggle gini T_T

    ReplyDelete