Wednesday, June 8, 2016

Bahagian 1 - 3D Fun Art Ocean7 Art Gallery Oceanus Waterfront Mall Kota Kinabalu Sabah


Assalamualaikum & hai..

Antara tempat menarik yang boleh dikunjungi ketika hujung minggu selain tengok wayang bolehlah berkunjung ke Ocean 7 Art Gallery, Oceanus Waterfront Mall. Tempatnya tidaklah besar mana tapi not bad lah. Masa aku dan TZ pergi hari tu harga promosi hanya RM35 untuk dua orang tapi aku rasa macam ada lukisan yang dah takda ke aku dan TZ ter "miss"? Entahlah.. hehe

3D FUN ART GALLERY, OCEAN 7 ART GALLERY







                      -------->> bersambung ke entri seterusnya.. keep in touch !


with love~ Cik Itah | ramaramapendek

6 comments:

  1. macam kenal jer :) sapa tu jeng jeng jeng :)

    ReplyDelete
  2. sweetnya...huhuhu, gambar TBA yang dekat cubicle tandas tu stylo...hahaha..menarik gak tempat nie...boleh masukkan dalam salah satu tempat melawat bila dtg KK nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Seronok pulak akak tengok gelagat korang berdua..
    Bermacam2 aksi..
    Senyum sorang depan PC ni..

    Salam Ramadhan Kareem Cik Itah

    ReplyDelete
  4. Macam muzium #D di Melaka lak... Seronoknya bila tengok balik gambar tu....

    ReplyDelete