Wednesday, November 2, 2016

Manusia

Assalamualaikum & hi..

Bila panas merungut, bila hujan merungut. Manusia







with love~ Cik Itah @ ramaramapendek

11 comments:

  1. alhamdulillah...samada hujan atau panas tu ada hikmahnya..kejadian yg Dia buat sgt cantik perancanganNya:)

    ReplyDelete
  2. Merungut sebab tak pernah cukup. Tak pernah bersyukur dengan apa yang ada.

    ReplyDelete
  3. dah nama pun manusia.. haha..
    lagi 1, lapar merungut, kenyang pun merungut.. hahaha
    bila dah ada medium untuk merungut, mcm fb, twitter, dsb... macam tu la jadinya.. try kalau xde medium tu, merungut jugak, tapi diam2 je la.. org tak tahu.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Manusia dan merungut ibarat isi dan kuku...
    Kak Sha pun sentiasa mengingatkan diri untuk belajar bersyukur..
    sama2 kita muhasabbah diri..

    ReplyDelete
  5. hahahhaa... biasalah lumrah manusia

    ReplyDelete
  6. Hihihi.....sentap tauuuu... sejibik mcm ai...ekekeke....

    ReplyDelete
  7. Dua2 pun suka, klau nda pns nnt kain lmbt kering. Klau nda ujan nnt tumbuhn mati

    ReplyDelete
  8. betul tu. manusia suka sngt merungut. padahal setiap kejadian yg Allah buat adalah sebaik2 perancang. dekat sini hujan selalu. sejuk je. hehe

    ReplyDelete
  9. kesimpulannya, kurangkan merungut kan sis.. ehehe.. syukur lah, semua yang Allah jadikan itu ada hikmah tersembunyi..panas @ hujan...:)

    ReplyDelete