Tuesday, November 22, 2016

Sejenis Tiram Yang Pelik

Assalamualaikum & hi

Katanya ini tiram, jangan otak kuning okay. Aku pun terkejut masa nampak tiram ni. Wujud jugak tiram macam ni ya. Sebelum ini aku ada update pasal spesis kerang pelik. Kali ini sejenis tiram yang pelik pula..

Sejenis Tiram Pelik





with love ~Cik Itah @ ramaramapendek

16 comments:

  1. Banyak je karangan yg pelik2 macam nie kan itah..

    ReplyDelete
  2. Kalau makan tak boleh membelek ni dik
    Mahu tak tertelan dibuatnya:)

    Itulah kekuasaan Allah tak siapa mampu nak menidakkannya.

    ReplyDelete
  3. Macam saya pernah tengok. Tapi bukan tiram.

    ReplyDelete
  4. ha aa pelik. huhu. byk yg Allah cipta pelik dan ada yg tak pernah kita fikirkan.

    ReplyDelete
  5. memang nampak pelik huhu

    tapi nak makan belum tentu lagi satu bab siput tiram ni memang jarang makan...kecuali kerang

    ReplyDelete
  6. ooo pelik betul tiram ni yer..
    jdi dh berjaya la ye tukar tu?

    ReplyDelete
  7. Hahahaa.. mmg lain mcm je tiram tu :D

    ReplyDelete
  8. takut pula nak makan...lain macam rupanya

    ReplyDelete
  9. erk.. ape tu ? hahaha~ takut plak nengok nye hoi..

    ReplyDelete
  10. Peliknyaaaaa. Serius memang pelik nie..

    ReplyDelete
  11. Huhu boleh makan ke?....
    Tengok lama2 teringat bini kat umah plak...
    Pertama kali tengok!!!!

    ReplyDelete