Monday, January 16, 2017

Follower Hilang

Assalamualaikum & hi..


Follower hilang. Masalah yang aku hadapi sejak jumaat lepas. Aku sendiri pun tak tahu dimana silapnya, akukah atau blogspot yang ada masalah? Tapi tengok blog orang lain elok ja pun em em. Sedih. Cuba juga aku google jalan penyelesaiannya tapi tak jumpa. Alternatif lain aku guna button follower tumblr macam dekat gambar diatas, sila follow dari button tu ya (buat mereka yang belum follow blog ni).

Aku ingatkan aku seorang mengalami masalah ni rupanya ada juga blogger lain yang mengalami masalah yang sama. Tapi kan seingat aku pagi jumaat tu aku blogwalking follower masih okay tapi petang tu aku perasan tiba-tiba follower hilang. Terfikir juga mungkin silap aku sebab masa tu ku tengah edit template blog sampai aku reset semua dan install semula widget follower tapi tak berhasil juga. Disebabkan masalah inilah juga aku masukkan widget Google+ Follower. Sesiapa ringan hati nak follow silalah follow ya.

Ada sesiapa yang tahu penyelesaianya? Mohon share ya hihi thanks.


thanks for reading
with love ~ cik itah @ ramaramapendek

16 comments:

  1. Harap adalah teman blogger yg sudi membantu
    Kakak mohon maaf tak pandai bab ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sy pun x mahir kak.. takpela maybe blogspot ni yang ada masalah huhuhu

      Delete
  2. Follower malu tu cik itah.. Tu sebab dorg sembunyi.. hehehe.. seb bek dah follow blog cik itah..

    ReplyDelete
  3. saya pun alami masalah yang sama juga. baru semalam.

    ReplyDelete
  4. akak pun jns tak reti dik...

    tp minggu lps ada ketika akak tak blh nk bukak blog kwn2 yg bukan blogspot... seharian mencuba nsb esoknya ok

    ReplyDelete
  5. irda pun xpandai bab ni..tp nasib irda masih nampak entry cik itah ni..huhu masih dalam list follower

    ReplyDelete
  6. la yeke. saya punya hilang dah dekat seminggu dah.. pening cari penyelesaian.. kalau awak dah jumpa cara dpt balik widget follower tu share kat saye tau.. hehe :)

    ReplyDelete
  7. Siqah tak pernah tengok pun benda ni. Huhu. Jarang bukak blog sendiri unless nak balas komen. Itulah fungsinya rakan blogger yang lain tuk bagitahu kita apa yang kurang dalam blog kita kan :)

    ReplyDelete
  8. I tak pernah lagi. hopefully takkan lah. I dah lah fail sikit bab bab macam ni -,-

    dah dapat solution ke belum tu? kalau dah share lah ye . mana tau boleh bookmark jugak

    ReplyDelete
  9. ramai blogger yg dapat masalah mcm ni. hilang widget tu skjap. skrng ni busyra tngok dh ada balik dh. :)

    ReplyDelete
  10. Masalah tu kalau follower hilang ye Cik Ita. Kalau ada balik, agaknya nos of follower dia hilang jugak ke

    ReplyDelete
  11. Pernah juga hilang, pastu muncul balik..
    Suka2 hati dia je..

    ReplyDelete