You are reading:
The Day I Become Someone's Wife | Solemnization 11.03.2022

The Day I Become Someone's Wife | Solemnization 11.03.2022

Posted on: Sunday, April 10, 2022

 

Solemnization ita x hai

The Day I Become Someone's Wife | Solemnization 11.03.2022. Yo! It's been awhile since my last post. Biasanya kalau aku senyap tu adalah tu something happen either aku terlalu busy dengan life aku or sememangnya aku malas lol. FYI, sekarang aku tengah memulakan kehidupan baru bersama suami dekat Banting, Selangor since husband memang asal Selangor so mau nda mau ikutlah husband pindah ke sini. Adalah sesekali tu (sebenarnya banyak kali lol) rindu environment dekat Sabah..i just...emm idk huhu


Flashback balik two days before wedding aku macam-macam masalah datang. Masalah homestay family tunang, masalah kerbau dan macam-macam lagi dugaan seoleh-oleh nda mau bagi lancar majlis aku, dengan nda cukup tidur urus itu ini satu hal. Orang mau kahwin happy-happy, aku pula masa tengah inai pun nangis2, entah apa ja la tukang inai tu fikir sobs sobs. Apapun alhamdulillah walaupun banyak yang dirancang hasilnya bukan seperti yang dimahukan, ijab dan kabul selesai pada 11.03.2022, bertempat di Masjid Jamek Kampung Labuan, Kota Belud. Terima kasih untuk seluruh ahli keluarga aku dan ahli keluarga suami, maaf jika ada sebarang kekurangan sepanjang majlis.

 

akad nikah ita dan hai

bride and groom posing

majlis kahwin ita dan hai

Inshaa Allah aku kongsikan pula sedikit gambar majlis sanding yang dilangsungkan pada 12.03.2022 in next entry. See ya!

Comments

  1. Tahniah. Walau apa pun masalah yg berlaku semasa majlis, itu hanya sebuah majlis. Yang penting ijab kabul dah selesai. Semoga kekal hingga ke Jannah.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..tahniah..barakallahu fik..

    Selamat mnjalani ibadah puasa bersama suami..

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Lama senyap rupanya buat perancangan kahwin.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah tahniah.. semoga ceria bahagia dan dilimpah ruahkan rezeki di alam perkahwinan.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. tahniah.. saya pun bulan 3 jugak..

    ReplyDelete
  6. Tahniah. Moga kekal hingga akhir hayat. amin

    ReplyDelete
  7. semenjak kahwin ni menyepi nampaknya.. hehehe.. x pe.. busy jadi isteri orang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaa dapat rezeki awal, balik berpantang di kampung n masih d sini. Internet x berapa ok dekat kampung, ni pun buka blog dekat phone ja hehe tu yg lama menyepi tu

      Delete