Tuesday, September 30, 2014

Pulau Sapi Memories | Part II

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hye :)

Pulau Sapi Memories Part I 

Kesinambunagn dari entri Pulau Sapi Memories I. Aku tak tahu nak cerita apa so biarlah gambar yang bercerita :D



sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
sapi island
zipline pulau sapi
paracyling pulau sapi
sapi island
sapi island
sapi island
jesselton
jesselton


with love~rrp.cik itah

16 comments:

  1. Wahhh naik belon bestnya lya nda blh la gayat..

    ReplyDelete
  2. wa..yang terbang tu tak takut ke??berani nya...

    ReplyDelete
  3. wahhh...seronoknya dia outing bersama rakan-rakan...jeles laa macam nie..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. tersenyum malu je cik itah nih..hihi..
    best la dpt bos sporting!

    ReplyDelete
  5. Wah, seronoknya aktiviti weekend dia...
    Tahniah juga tuk CPUV baru... :)

    ReplyDelete
  6. Wah, seronoknya aktiviti weekend dia...
    Tahniah juga tuk CPUV baru... :)

    ReplyDelete
  7. saya suka gambar belon yg colorful tu! cantiknyer!! huhuhu! tak pernah merasa naik belon!!

    ReplyDelete
  8. Seronoknyaa!! Tak pernah lagi sampai kat Pulau Sapi hehe. Giveaway kita pun start esok. Jemput join ;) Hehe

    ReplyDelete
  9. Ala..gambar je ke..kat mana pulau sapi ni..sisi JM tak tahu huhuhuh

    ReplyDelete
  10. nnt sy mai ke sabah lg bleh ajk itah ke sini kan... ;-)

    ReplyDelete
  11. Dalam gambar ni. saya nampak senyuman tanpa gigi lebih banyak. Senyuman dgn menampakkan gigi menonjolkan mood seoronok di pulau sapi ...

    ReplyDelete