Tuesday, September 30, 2014

Pulau Sapi Memories | Part II

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hye :)

Pulau Sapi Memories Part I 

Kesinambunagn dari entri Pulau Sapi Memories I. Aku tak tahu nak cerita apa so biarlah gambar yang bercerita :D





with love~rrp.cik itah

20 comments:

  1. Wahhh naik belon bestnya lya nda blh la gayat..

    ReplyDelete
  2. wa..yang terbang tu tak takut ke??berani nya...

    ReplyDelete
  3. wahhh...seronoknya dia outing bersama rakan-rakan...jeles laa macam nie..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. tersenyum malu je cik itah nih..hihi..
    best la dpt bos sporting!

    ReplyDelete
  5. Wah, seronoknya aktiviti weekend dia...
    Tahniah juga tuk CPUV baru... :)

    ReplyDelete
  6. Wah, seronoknya aktiviti weekend dia...
    Tahniah juga tuk CPUV baru... :)

    ReplyDelete
  7. dalam banyak2 gambar , 2 gambar jer yg tunjuk gigi ... heheheee

    ReplyDelete
  8. saya suka gambar belon yg colorful tu! cantiknyer!! huhuhu! tak pernah merasa naik belon!!

    ReplyDelete
  9. Seronoknyaa!! Tak pernah lagi sampai kat Pulau Sapi hehe. Giveaway kita pun start esok. Jemput join ;) Hehe

    ReplyDelete
  10. @Vee Sandi mahal gigi tu..tak bole tunjuk selalu hahaha :D

    ReplyDelete
  11. Bestnya. Mieya ni entah bila lah nak merasa bercuti jauh-jauh di sekitar Malaysia

    ReplyDelete
  12. Ala..gambar je ke..kat mana pulau sapi ni..sisi JM tak tahu huhuhuh

    ReplyDelete
  13. Sabah memang banyak pulau. Bangga jadi rakyat Malaysia :)

    ReplyDelete
  14. nnt sy mai ke sabah lg bleh ajk itah ke sini kan... ;-)

    ReplyDelete
  15. Dalam gambar ni. saya nampak senyuman tanpa gigi lebih banyak. Senyuman dgn menampakkan gigi menonjolkan mood seoronok di pulau sapi ...

    ReplyDelete