Friday, September 5, 2014

Masakan Pertamaku Buat Ibu


Masakan Pertamaku Buat Ibu
Masakan Pertamaku Buat Ibu
Masakan Pertamaku Buat Ibu
Masakan Pertamaku Buat Ibu
Masakan Pertamaku Buat Ibu

Masakan Pertamaku Buat Ibu Inilah dia menu yang menjadi pilihan aku a.k.a masakan pertama aku buat ibu. Simple tapi buat orang yang tengah dalam proses belajar memasak ni bukan mudah aku nak buat semua ni ok, fuhh berkeringat! Terkial-kial aku di dapur. Nak gelak? Silakan hahahha


with love~rrp.cik itah

21 comments:

  1. hehe... eh. oklah ni... menjadi jugak walaupun pertama kali masak... ada org goreng ikan sampai rentung tau...

    ReplyDelete
  2. dah bole jadi bini org dah tuh..hahahahahahahaa...good luck !belajar memasak dr sekrg..kalau tak menyesal..heehehehe

    ReplyDelete
  3. walaupon baru belaja masak.. lauknya tip top la kak

    masa kite belaja masak.. lauk ayam or ikn kicap je mampu.hahahaha tuu pon biasa.. n then akhirnya dpt msk mskan kicap sbijik mcm mskn ibu.. rasanyaa sdap sgt. kehkeh

    kite xpna mkn mskan sarawak.. nadyya reti masak masakan jawa je..kehkeh

    ReplyDelete
  4. baru belajar tapi macam dh expert..keep it up.. nampak sedap nie.. yuummm...

    ReplyDelete
  5. tempoyak ikan bilis sangat menggodaaaaaa

    ReplyDelete
  6. kalau tengok dari rupa nampak macam lulus dah ni..heheh...ok..boleh kawen..!:p

    ReplyDelete
  7. emm, sedapnya..mngliurkan..cik itah dah lulus nk jdi isteri org ni..hehe..

    ReplyDelete
  8. Dah ok tu cik itah, belajar sikit2... sedap plak tengok... paling mengancam ikan bilis tempoyak tu..^_^

    ReplyDelete
  9. Wahh banyaknya.. best! Tahniah Itah.. bertambah berkat kehidupan bila ibu gembira selalu.. alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  10. Hasil air tangan anak untuk ibu adalah antara hadiah yang paling bermakna buat ibu :)

    ReplyDelete
  11. masakan pertama ke., sikit terkejut., hahaha
    xper rajin2 la masuk dapur., tp bukan masuk dpur buka fridge jer., kekeke

    ReplyDelete
  12. TERBAIK...

    SEMOGA TERUS MEMASAK BUAT IBUMU..

    ReplyDelete
  13. Pergh.. sedapnya.. yang simple tu la yg memikat sebenarnya..

    ReplyDelete
  14. Serius Itah masak ni? Woahhh. Terrornyaaa!

    ReplyDelete
  15. kalau festime masak begini dah layak dibuat menantu..:-)

    ReplyDelete