Wednesday, October 12, 2016

Jenis-Jenis Ikan Di Pasar


Assalamualaikum & hi..

Kenali jenis-jenis ikan di pasar. Ikan kembung, ikan selayang dan ikan selar tu aku selalu tak dapat beza, ingatkan sama saja hihi rupanya berbeza.


Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar
Jenis-Jenis Ikan Di Pasar







Sumber : Facebook Bazaar Buku

with love~ Cik Itah

11 comments:

  1. Sy pun kadg x dpt beza jns ikan, paling taw ikan basung dgn kerusi haha bab slalu d bli

    ReplyDelete
  2. ikan kerisi tu yang paling suka :)

    ReplyDelete
  3. Banyaknya jenis ikan yang saya tak tahu.. :0

    ReplyDelete
  4. Ikan terubuk segar paling sedap
    tapi banyak tulang.

    ReplyDelete
  5. bila selalu pegi pasar, byk ikan kita akan tahu.. mujur kat pasar pun ada tulis nama ikan..

    ReplyDelete
  6. thank you for sharing...i selalu kalau nak beli ikan..mesti tanya..ni ikan apa ya..ni ikan apa ya
    .ehhe..dah ada entry ni haaa bolehlah save ..kikiki

    ReplyDelete
  7. Kalau yang biasa beli macam cencaru, kembung, sardin tu memang pastilah..
    Yang lenlain tu kenal2 gitu je..
    Dah macam kengkawan lak.. Hahaha..

    ReplyDelete
  8. TQ sharing sis.. kakak ni pun masih failed bab2 ikan.. haha..sllu en suami yg ke pasar basah.. paling suka ikan kerapu.. :)

    ReplyDelete
  9. perkongsian yang baik....arz pun agak kurang kenal ikan di pasar

    ReplyDelete
  10. tq share pasal ikan.. kdg2 saya pun silap beli ikan.. hihi :)

    ReplyDelete