Tuesday, December 24, 2013

Pemandangan Kampung Arwah Ayah


kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

Pemandangan Kampung Arwah Ayah | Hari ini entry aku lebih banyak gambar. Sebenarnya gambar ni dah lama tapi baru sekarang aku terniat nak kongsi. Aku suka kampung arwah ayah sebab dekat dengan pantai hihi. Rasa tenang saja bila dengar bunyi ombak. Jarang aku sekeluarga datang ke kampung arwah iaitu Kampung Ambong, Jalan Kelawat Kota Belud.

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud

kampung ambong kota belud
ni adik aku, aku jadikan dia model kejap hehe

with love~rrp.cik itah

21 comments:

  1. dekat mana tu itah..cantik nie dekat laut..klik2 semua tabung inti

    ReplyDelete
  2. cantiknya view... kalau Zaza pun ada kampung mcm ni, hari2 lepak tepi pantai.. lagii2 kat benteng tu.

    ReplyDelete
  3. @Asha Lya dekat kampung ambong, kota belud yunk :)

    ReplyDelete
  4. BILALAH SAYA NAK BERKESEMPATAN PERGI SABAH.. :)

    ReplyDelete
  5. @fairusin shaa Allah..panjang umur dan rezeki dapat la tu datang sabah :)

    ReplyDelete
  6. kat mana tu cik itah? cantiknya pemandangan.
    PG Singgah isi 3 tabung serentak :)

    ReplyDelete
  7. serius cantik! tenang dan mendamaikan

    ReplyDelete
  8. suka tengok ombak.. hihi..
    mesti best ni dayung-dayung sampan ..licha menabung inti sini ye dear

    ReplyDelete
  9. saya teringin nak ade kg yang macam nie...hurmm...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. kat mana ni..? kampung sally kat kelantan pun dekat dgn pantai ^_^

    ReplyDelete
  11. cantinya vee..
    mcm pkampungan nelayan..
    kampung tok abah saya pun mcm ci gak.tu yg slalu blik kmpg..pasal nak main laut he..he.. :)

    ReplyDelete
  12. Bestnya ada kampung dekat pantai.. kalau anak akak dibawa ke pantai..memang seronok sangat si abang naim ni..

    ReplyDelete
  13. Bestnya kampung dekat tepi pantai..cantik sangat pemadangan kat sini :)

    ReplyDelete