Wednesday, November 30, 2016

Makanan Untuk Tingkatkan Metabolism

Assalamualaikum & hi..

Makanan untuk tingkatkan metabolism tubuh kita. Apabila metabolism tinggi, badan kita akan bekerja dengan lebih kuat untuk membakar kalori dalam tubuh kita. Seterusnya dapat memberikan tenaga, lebih fit dan berat badan pun terkawal. Orang yang memiliki metabolism yang rendah biasanya akan lebih cenderung ke arah kegemukkan. Amalkan makanan di bawah untuk tingkatkan metabolism tubuh ;

Sumber : Facebook


with love ~ Cik Itah @ ramaramapendek

9 comments:

  1. semua mahal2 belaka kecuali bawang putih hehe

    ReplyDelete
  2. Nice sharing dear..kadang2 kita nie makan bedal jer makan ikut suka..tu yg semput jadinya..:p

    ReplyDelete
  3. akak punya metabolisme mmg dah tinggi, sekarang nak kasi rendah pulak hehe

    ReplyDelete
  4. cili... hummmm... kena buat ulam ni...

    ReplyDelete
  5. Bawang putih dengan selari tak suka..
    Cili xle makan banyak..
    berries mahal sangat..
    So tinggal lemon dengan Brokoli je..
    Hohoho...

    ReplyDelete
  6. bawang putih dan cili padi, i like. hehe

    ReplyDelete
  7. Thank you cik itah for sharing :) Metabolisme siqah sangat rendah.. huhu..

    ReplyDelete